Výhody OFFLINE (letákové) reklamy

Víte, že 70% kupujících je ovlivněno právě letákovou reklamou. Proč? Protože lidé kupují to, co vidí.

1.    Tak samo jako třeba u Facebookové reklamy, můžete zacílit na určitou oblast nebo věkovou skupinu, kterou potřebujete oslovit. Dejme tomu, že máte obchod s textilem ve městě Frýdek Místek, tudíž Vaší zákazníci budou právě lidé z města a jeho nejbližšího okolí. Proto kampaň bude vedena především ve městě, kde je větší kupní síla a následně v okolí.

2.    Pokud máte reklamu na internetu, paráda. Ale co lidé, kteří internet nemají nebo ho neovládají ? Byla by škoda o ně přijít. Proč myslíte, že velké obchodní řetězce dělají OFFLINE reklamu každý týden? Protože osloví všechny věkové skupiny najednou. Poštovní schránku má každý, internet NE.

3.    Tento druh reklamy funguje již 20 let. Používají ji velké firmy, střední i malé firmy. Položme si otázku. Proč máte minimálně co 3 den ve schránce reklamní leták ? Protože to funguje. A funguje SKVĚLE. Kdyby nefungoval, firmy by za tuto reklamu neutráceli a letáky ve schránkám by jste neměli. Důležité faktory úspěšného letáku naleznete v KAPITOLE VIZ. NÍŽE.


Neúspěšná kampaň ?

Už jste zkoušeli letákovou reklamu a nefungovala vám? Hmm, i takové jsou případy. Ale můžeme vám upřímně napsat, že nefungovala, protože nebyla vedena dobře. Za to dáme ruku do ohně. Jeden z příkladu: Vytvoříte si leták ve WORDU, necháte ho vytisknout na obyčejný "ápětkový papír", dáte ho velké distribuční společnosti, která ho vloží mezi další letáky, něco roznese, zbytek vyhodí. Výsledek? Minimální.Myslíme si, že od reklamy čekáte především VÝSLEDEK. Více zákazníku, větší tržby a ZISK.Plán je jednoduchý, reklama se musí v první řadě zaplatit a navíc Vám zvýšit profit. To je hlavní důvod, proč to děláme, nemyslíte?


Důležité faktory ÚSPĚŠNÉ LETÁKOVÉ REKLAMY

1.     Musíte si především rozmyslet, co na letátu chcete mít. Co Vám přinese největší přidanou hodnotu. Je to nový produkt? Nebo nová pobočka?

Náš TIP: Nedávejte na leták přehršel informací, akcí a podobně. Z dlouhodobé zkušenosti se vyplácí na leták inzerovat jednu HLAVNÍ informaci. Třeba, VÝPRODEJ SKLADŮ. Nebo 30% SLEVA na váš produkt.

2.     Leták je důležité dobře graficky zpracovat. Aby texty akcí byly zvýrazněny a pod informace pouze dobře čitelné. Třeba tak, že na hlavní akci využijeme 40% - 50% prostoru letáku. Dále by měl být leták BAREVNÝ. Ve výsledku na ČERNOBÍLÉM letáku moc neušetříte a navíc z Vaší firmy dělá méně cennou. Krom toho lidé mají pocit, že vaše služby, či produkt dostanou levněji.

3.     Velikost letáku musí být dostatečně velká. My doporučujeme velikost A4, oboustranný.

4.     Kvalitní tisk a papír. Když už jsme úspěšně provedli krok 1 až 3, byla by škoda tento leták tisknou na nejlevnější papír.

5.     Roznos je předposledním krokem k Vašemu cíli. Utratili jste Vaše peníze a čas za přípravu letáku, byla by hloupost podcenit tento krok. Důležité je aby Váš leták byl vidět a dostal se tam kde má být. Vyberte si jednu z roznáškových firem, kteří se této oblasti, tj. ROZNOS REKLAMNÍCH LETÁKŮ, věnují na 100%.

6.     Otevřete si láhev vína a čekejte na příval klientů.

edorucime.cz

kontaktujte nás

!FIRMA

!ULICE

!PSC !MESTO

E: !EMAIL

T: !TELEFON

Sdílejte s námi

.

.

.

.

.

.